Ia-ti doza de energie cu exercitii de inviorare dimineata!



Trezitul de dimineata nu e pentru toata lumea, mai ales daca esti o persoana care adora sa leneveasca ore bune in pat, acoperita de perne si lenjerii de pat pufoase sau daca iti place sa petreci cateva clipe de liniste, in care totul se desfasoara in ritmul tau. Insa cum poti sa te asiguri ca iti incepi ziua asa cum trebuie, plina de energie si optimism? Faci exercitii de inviorare dimineata!


Acestea te vor ajuta sa iti mentii starea de spirit pe toata durata zilei si sa ai un tonus excelent. Primele dimineti vor fi mai grele, insa daca faci miscare atat cat trebuie, te vei bucura de cea mai buna forma a ta. Asadar, iata doar cateva dintre cele mai bune exercitii fizice pentru dimineata!


Intindere

La capitolul exercitii de inviorare pentru dimineata, intinderile sunt cele mai usoare. Gandeste-te ca in loc sa te intinzi in pat si sa mai dormi cateva ore poti face asta pe podea, pe o saltea speciala pentru sportul din zorii zilei. La ce te ajuta? Un astfel de exercitiu te va elibera de stres si te va ajuta sa te relaxezi. 


Tot ce trebuie sa faci este sa te intinzi pe spate, sa iti incrucisezi degetele si sa iti intinzi mainile pe spate, cat mai departe de umeri. Degetele de la picioare trebuie sa ramana intinse in fata. Poti face acest exercitiu timp de cateva minute sau cat de mult poti, astfel incat sa te simti cu adevarat relaxat. 


Lumanarea

Cu siguranta iti mai amintesti de momentele din copilarie in care ai facut, macar o data, lumanarea. Chiar daca este un exercitiu vechi de cand lumea, acesta este foarte sanatos, fiind indicat persoanelor care isi doresc sa isi recapete mobilitatea. De asemenea, miscarea ajuta la imbunatatirea fluxului sanguin cerebral, producand un efect benefic asupra intregului corp. Exersand regulat, iti vei imbunatati memoria, performanta mentala si vei putea sa te odihnesti mai bine.


Asadar, include lumanarea pe lista de exercitii fizice dimineata si nu vei regreta. Ce trebuie sa faci? Intinde-te pe podea cu picioarele spre tavan. Odata ajuns in aceasta pozitie, pune mainile pe solduri sau spate pentru sprijin. Indreapta degetele de la picioare in sus spre tavan si asigura-te, in acelasi timp, ca muschii gatului nu sunt foarte incordati. Poti face acest exercitiu de cateva ori, astfel incat sa iti dai seama cum te ajuta. 


Aplecare

Inca mai simti nevoia de exercitii de inviorare? Daca nu ai obosit de la primele ore ale diminetii, poti incerca mai multe aplecari usoare. Exercitiul ajuta la intarirea coloanei vertebrale si contribuie la intinderea tendoanelor. 


Tot ce trebuie sa faci este sa stai cu picioarele usor departate. Tine bratele ridicate si drepte. Fara a schimba pozitia bratelor, apleaca-te in lateral catre stanga. Mentine pozitia pentru cateva secunde, apoi revino la pozitia initiala. Apleaca-te spre dreapta si mentine aceeasi pozitie. Apleaca-te astfel incat mana dreapta sa atinga glezna stanga. Intinde bratul stang in sus si intoarce capul spre a-l privi. Mentine pozitia pentru cateva secunde, apoi revino la pozitia initiala. Repeta cu celalalt picior. 


Dupa cum vezi, acestea sunt doar cateva dintre cele mai bune exercitii fizice dimineata pe care le poti face imediat dupa ce te trezesti pentru un stil de viata echilibrat. Nu uita sa iti lasi patul ordonat mereu si sa te asiguri ca dormitorul este aerisit si luminat natural. Aceste mici secrete te vor ajuta sa ai parte de relaxarea pe care o meriti!


Citeste si: Perna iti afecteaza tenul si parul? Iata ce poti face!